Ημέρα Δημιουργικότητας στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας
Κυριακή 1 Ιουνίου 2025
Μια ξεχωριστή «Ημέρα Δημιουργικότητας» έζησαν μαθητές και μαθήτριες, γονείς και εκπαιδευτικοί την Κυριακή 1 Ιουνίου στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας, στο πλαίσιο μιας συνδιοργάνωσης με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Η εκδήλωση περιλάμβανε 12 θεματικά εργαστήρια, σχεδιασμένα για διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, τα οποία προσέφεραν στους συμμετέχοντες εμπειρίες βιωματικής μάθησης, συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης.
Δώδεκα εργαστήρια, δώδεκα σταθμοί δημιουργίας και συμμετοχής:
Α1. Για μαθητές/τριες Α’ – Β’ τάξεων – ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Α2. Για μαθητές/τριες Α’ – Δ’ τάξεων – Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΟΥΓΑΔΑ (La Grande Lessive) ( Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων)
Α3. Για μαθητές/τριες Α’ – Γ’ τάξεων – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
Α4. Για γονείς και μαθητές/τριες Γ’ – Δ’ τάξεων – ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Α5. Για μαθητές/τριες Γ’ – Δ’ τάξεων – MAKEDO (Δημιούργησε το δικό σου παιχνίδι)
Α6. Για μαθητές/τριες Γ’ – ΣΤ’ τάξεων – ΥΓΙΕΙΝΑ ΜΑΓΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ (Μαγειρεύοντας υγιεινά σνακ στο σχολείο)
Α7. Για γονείς και μαθητές/τριες Δ’ – ΣΤ’ τάξεων – ΠΛΑΝΗΤΗΣ 2030 (Παίζοντας επιτραπέζιο παιχνίδι που δημιούργησαν οι μαθητές/τριες)
Α8. Για μαθητές/τριες Δ’ – ΣΤ’ τάξεων – CRICKET WICKET CHALLENGE (Κατασκεύασε τον καταπέλτη σου και δέξου την πρόκληση…)
Α9. Για μαθητές/τριες Δ’ – ΣΤ’ τάξεων – TΕCH CARD – BALLOON RACER (Κατασκεύασε το δικό σου αγωνιστικό αυτοκίνητο)
Α10. Για μαθητές/τριες Ε’ – ΣΤ’ τάξεων – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ (Μουσική Τοπική Παράδοση – Πολιτισμός )
Α11. Για γονείς και μαθητές/τριες Ε’ – ΣΤ’ τάξεων – ΑΡΙΘΜΑΚΙΑ– ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
Α12. Για γονείς “ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ” Ο ρόλος του αποτελεσματικού γονέα (Πανταζή Ξένια, Ψυχολόγος – Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού)
Η εκδήλωση αποτέλεσε ένα ζωντανό παράδειγμα για το πώς το σχολείο μπορεί να μεταμορφωθεί σε χώρο ανοιχτό, συμμετοχικό και δημιουργικό. Η αλληλεπίδραση μαθητών και γονέων, η ενεργή εμπλοκή των εκπαιδευτικών και η ποικιλία των θεμάτων ανέδειξαν τον δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει η σύγχρονη εκπαίδευση.
Γιατί τελικά, η παιδεία του μέλλοντος χτίζεται σήμερα, μέσα από δράσεις που ενώνουν, εμπνέουν και ενεργοποιούν.
Ένα σχολείο ανοιχτό, ένα σχολείο ζωντανό, ένα σχολείο με πυξίδα την καινοτομία και την καρδιά.